Jump to content

ant

Registered users
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ant

  • Birthday 01/12/1960

Additional info

  • Interests
    bikes...golf...fishing

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ant

    MT-125CC 2020

    yep bought a 2020 model not too long agao....just had 1st service and am loving it...headlights are cool
  2. thoughts on the new mt-125cc ?
  3. haha thank you for your time spent on this mere mortal...HAIL HUSOI
  4. so until i have a card in it wont record ??...i understand a card is where it saved but its not recording without a card...so i presume when card in it will record and save on card
  5. hi all...Ok am really thick with techo stuff..ive bought a prism tube camera...ive marred it up with the sena fone app...when i switch camera on its a decent pic and quiet happy but it isnt recording ??...i takes a 64 micro s.d card and ive ordered one but not got it yet...is this the reason why its not recording because it needs a s.d.card in and formating ??...cheers for any help....p.s. am thick lol
  6. am abit worried about ghosts customer service reviews on youtube....might av a look at tom tom
  7. yeah if i go for the gopro will have to put on helmet me thinks....am in no rush so will research a few more...thanks anyway
  8. yeah i was looking at gopro but didnt like the shape of it stuck on my helmet....thought maybe gopro to handlebars...anyway will sort sumthing soon
  9. Thanks 4 that...When you firmware is it something they sorted at there end or did you have to download from a phone app or sumthing ??
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy Guidelines We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.